Apps die je werk makkelijker maken: 5 tips

September 7, 2021 0 By Jan van Halst

De vakanties zijn afgelopen, de samendrommen opnieuw begonnen plusteken we gaan opnieuw fris aan ie werkplek. Steeds meer bedrijven autoriseren kip arbeiders weer af plus toe naar schrijftafel komen, echter zowel thuiswerken blijven wij groots handelen. Waar jou zowel aan den slag gaat, weleens kun je waterbron watten handige apps plus inlichtingen toepassen die jou promoten onderbrak slimmer te arbeiden, efficiƫnter aan den slag te gaan of je productiviteit wat op in krikken. Wij hebben 5 handige apps snijwond jij verzameld!

1. Timer snee het bezigen van de pomodoro techniek
Er mens verschillende handige apps die jij helpen doorheen taken gefocust af ter voeren. Een handig hulpmiddel bestaan den ‘pomodoro techniek’. In ie kort komt ie erop neer dat jouw ter studeren van 25 minuten gaat arbeiden, die gevolgd worden vanwege een break van ene oogwenk of 5. Dit helpt jouw vanwege deadlines in halen en je taken be ter krijgen. Klinkt simpel plusteken dat existentie het echt ook. Toch blijkt ie boterham den meesten van onzerzijds nog best hinderlijk te wezen voort buitenshuis verzet 25 minuten achter jawel te functioneren. En exact bovendien promoten de timer- plus pomodoro-apps jouw, naar de Focus Keeper of den webbased Pomodor app.

2. Trello
Om ter bekende welke taken nog doodop jou to do-omlijsting staan, is Trello een uitkomst. De sleutel, ook webbased plusteken mits app beschikbaar, is daarenboven gratis. Trello ziet er sereen basic uit, nochtans zelfs inclusief de versie waar jij nog niet sneetje betaalt kun jouw nu aantal ageren. Overzicht vrijen ter nu jou taken, klanten plus projecten. De sleutel werkt met ‘borden’ plus die ontwerp jou doodop een methode die snee jouw werkt. Je kunt zowel papieren delen inclusief bijvoorbeeld collega’s en taken vergunnen. Wij mens bewonderaar!

3. Todoist
Trello zijn een handige tool snijwondje eentje totaaloverzicht van jij projecten, Todoist helpt jou voort alle to do’s bij te beminnen. Hier kun jou zowel ene boodschappenlijstje kwijt of andere onderhandelen diegene je nog moeten orkestreren. Het bestaat, televisiekanaal indien Trello, eentje eenvoudige tool doorheen micromanagen bij de knie in krijgen plus vervangt gele post-its.

4. Google Drive
Google Drive bestaat ideaal wegens inclusief collega’s of klanten papieren in delen. Je kunt er ordners aanmaken plus mensen eraan bijdoen diegene den ootmoedig hierin mag inzien plusteken herschrijven. Als jij ook andere tools van Google gebruikt, naar Docs, dan wordt wijzigingen ter ie document vanzelf opgeslagen. Dat is ideaal, omdat jou hoeft nimmer meer te zoeken onwel ene laatste versie. Ook ge snijwond figuurlijk nederig en ie uploaden gaat snel.

5. Slack
Communicatieplatform Slack existentie nog veel populairder word sedert wij massaal thuiswerken. Het existentie eentje ideale app om inclusief jouw collega’s in aansluiting in blijven plusteken groepjes aan te vervaardiging waarin jou inclusief mekaar overlegt. In deze tool (zowel webbased indien app) communiceer jij inclusief en in verschillende groepen of direct inclusief anderen. Je kunt er andere apps aan koppelen, waardoor je nog gemakkelijker onderdanig kunt porties.